We zijn onderweg
16 mei 2025 - Schweppenhausen, Duitsland
Vrijdag 16 mei, we zijn onderweg. Vandaag hebben we nog zo’n 360 kilometer gereden en we logeren nu in Huize Leonidas in het Duitse plaatsje Stromberg. Het is een zeer aangename verrassing als we hier aan komen. Het huisje is prachtig, de ligging geweldig, de rust heerlijk.
Daar waar ik eerder schreef dat ik na een behoorlijke dynamische tijd eerst maar eens in de auto moest zitten om onderweg te zijn, daar duurde het toch echt nog wel even voor de innerlijke rust kwam en ik ook het gevoel kreeg op vakantie te zijn. Pas toen het in Duitsland in de Eiffel wat heuvelachtiger werd, begon bij mij het gevoel te komen dat ik niet alleen maar van A naar B aan het rijden was, maar er ook even niet zoveel meer moet, maar veel meer mag worden gedaan. En als we dan ook nog eens zo’n heerlijk onderkomen hebben, dan zeg ik: “Missie 1 geslaagd!”.
We hebben nog heerlijk buiten in de tuin gegeten en de rest van de avond is om te relaxen. Morgen hebben we een rit van zo’n 750 kilometer voor de boeg, dus dat is weer iets om me op te verheugen. Ja echt! Dergelijk ritten vind ik heerlijk. En zeker als we door het prachtige Zwitserland rijden en onderweg mogen genieten van die majestueuze bergen. En al rijden we er dan alleen maar langs via de snelweg, dat maakt niet uit. Op een ander moment gaan we wel weer heerlijk bergweggetjes pakken en genieten van de uitzichten van bovenaf. Duimen voor net zulk zonnig weer als vandaag, dan wordt het vast een mooie rit.
Bis morgen.
Marc

Leuk dat ik weer mee kan genieten van jullie reis 🥰🥰