Reacties

Reacties 101 - 119 van 119

Naam Reactie Datum
Wil van der Mark-Wilmink Kijk!!! Een goed begin is…..,. Jullie gaan vast… 16 mei '25
Yolanda Mooie plek. Geniet van de reis 16 mei '25
Arno Prachtig begin van jullie vakantie, geniet er maar… 16 mei '25
Helene Lieve Marion en Marc wat een verhaal zeg. Toch nog… 12 mei '25
Ans en Wim damen wens jullie veel sterkte... en een mooie reis kan… 12 mei '25
Alex Thoma Tja, die tijd. Goed om dingen te plannen (zeker een… 11 mei '25
Bart Ik had al met Marion😘 gesproken. Ik ben al Italiaanse… 11 mei '25
Marion Dank je Wil. 11 mei '25
Wil van der Mark-Wilmink Tja, motto Carpe Diem, vier het leven Deo Volente… 10 mei '25
Tanja ❤️ 10 mei '25
V. Geers Oooowww leuk zeg!!! Geniet vast van de voorpret 25 mrt. '25
Monique Geweldig, alleen de voorpret is al leuk! Pisa en Cinque… 24 mrt. '25
Bart Gezellig weer M&M (reis weer mee) 🫠 Groetjes 24 mrt. '25
Wil van der Mark-Wilmink Jongelui, jullie hebben het weer mooi voor mekaar.… 23 mrt. '25
Yolanda Hoi M&M, weer een mooi vooruitzicht. Inderdaad… 23 mrt. '25
Helene Wohhhh Leuk Zeg !!!! 23 mrt. '25
Inge Heerlijk vooruitzicht! Ga jullie weer volgen hoor. 23 mrt. '25
Arno Wat een prachtig vooruitzicht. Alvast heel veel plezier… 23 mrt. '25
Ans en Wim damen Wat leuk !! Mooi vooruitzicht weer wij genieten dan… 23 mrt. '25

 « Vorige 1 2 3