Reacties
Reacties 101 - 119 van 119
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wil van der Mark-Wilmink | Kijk!!! Een goed begin is…..,. Jullie gaan vast… | 16 mei '25 |
| Yolanda | Mooie plek. Geniet van de reis | 16 mei '25 |
| Arno | Prachtig begin van jullie vakantie, geniet er maar… | 16 mei '25 |
| Helene | Lieve Marion en Marc wat een verhaal zeg. Toch nog… | 12 mei '25 |
| Ans en Wim damen | wens jullie veel sterkte... en een mooie reis kan… | 12 mei '25 |
| Alex Thoma | Tja, die tijd. Goed om dingen te plannen (zeker een… | 11 mei '25 |
| Bart | Ik had al met Marion😘 gesproken. Ik ben al Italiaanse… | 11 mei '25 |
| Marion | Dank je Wil. | 11 mei '25 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Tja, motto Carpe Diem, vier het leven Deo Volente… | 10 mei '25 |
| Tanja | ❤️ | 10 mei '25 |
| V. Geers | Oooowww leuk zeg!!! Geniet vast van de voorpret | 25 mrt. '25 |
| Monique | Geweldig, alleen de voorpret is al leuk! Pisa en Cinque… | 24 mrt. '25 |
| Bart | Gezellig weer M&M (reis weer mee) 🫠 Groetjes | 24 mrt. '25 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Jongelui, jullie hebben het weer mooi voor mekaar.… | 23 mrt. '25 |
| Yolanda | Hoi M&M, weer een mooi vooruitzicht. Inderdaad… | 23 mrt. '25 |
| Helene | Wohhhh Leuk Zeg !!!! | 23 mrt. '25 |
| Inge | Heerlijk vooruitzicht! Ga jullie weer volgen hoor. | 23 mrt. '25 |
| Arno | Wat een prachtig vooruitzicht. Alvast heel veel plezier… | 23 mrt. '25 |
| Ans en Wim damen | Wat leuk !! Mooi vooruitzicht weer wij genieten dan… | 23 mrt. '25 |

- Donja: Wens jullie veel kracht en…
- Alex Thoma: Welkom terug ;-)
- Bart: Sterkte lieverds ❤️
- Arno: Heel erg veel sterkte voor…
- Jeanet: Heel veel sterkte allemaal…
Alle reacties »