Reacties
Reacties 501 - 550 van 1162
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wil van der Mark-Wilmink | Het was ff afzien maar “ noe haj ook wàtt” .… | 3 jun. '24 |
| Ans en Wim damen | Fijn dat jullie goed overgekomen zijn ! Veel plezier… | 3 jun. '24 |
| Bart | Nou jullie hebben wel geluk een stewardes die je heeeeel… | 3 jun. '24 |
| Helene | Marc en Marion weer een mooie tijd toegewenst 😘 | 3 jun. '24 |
| Yolanda | Dat is wel prettig, dat het maar een uur is, voor… | 3 jun. '24 |
| Monique | Fijn dat de reis goed is verlopen en dat jullie veilig… | 3 jun. '24 |
| Melissa | Fijne reis allebei ! Kan niet wachten op de fotos… | 2 jun. '24 |
| Inge | Geniet van jullie volgende deel van de reis! | 2 jun. '24 |
| Monique | Hey Marc en Marion een hele goede reis en ik hoop… | 2 jun. '24 |
| Bart | Dat heb je geweldig mooi verwoordt ik hoop en gun… | 1 jun. '24 |
| Helene | ❤️jeetje zeg wat 2 waardevolle weken Nu een prachtig… | 1 jun. '24 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Ik ben blij voor jullie dat jullie “ doorstarten”… | 1 jun. '24 |
| Anja | Goede reis verder 😊 | 1 jun. '24 |
| Im | Kwetsbaar, puur, mooi beschreven ☺️. Mooie voortzetting… | 1 jun. '24 |
| Jeanet | Goede reis en veel plezier gewenst met weer een grandioze… | 1 jun. '24 |
| V. Geers | Have fun met jullie volgende avontuur | 1 jun. '24 |
| Franz | Een mooie trip gewenst en geniet van de ervaringen!!! | 1 jun. '24 |
| Ans en Wim damen | goede reis gewenst en veel plezier !!! | 1 jun. '24 |
| Faye | 💝 💕 | 26 mei '24 |
| Aljoscha Van der Goeten | Samen staan we sterk❤️ | 24 mei '24 |
| Bart | Zoals bekend een dikke knuffel van ons❤️❤️🤗 | 24 mei '24 |
| Tanja | Een hele dikke knuffel van ons ❤️❤️ | 23 mei '24 |
| Im | 🧡🧡 | 23 mei '24 |
| Ans en Wim damen | Liefs en sterkte van de buurtjes we denken aan jullie… | 23 mei '24 |
| Jeanet | Sterkte gewenst in deze onzekere tijd liefs 😘❤ | 23 mei '24 |
| Yolanda | Sterkte voor allen ❤️ | 23 mei '24 |
| Lotte | ❤️ | 23 mei '24 |
| Helene | Ik denk aan jullie 🍀😘 | 23 mei '24 |
| Bart | 🤗🤗 | 18 mei '24 |
| Bart | Mooi zicht | 18 mei '24 |
| Bart | We spreken elkaar snel 💋💋Astrid & Bart | 18 mei '24 |
| Yolanda | Ze blijven mooi! | 18 mei '24 |
| Tanja | ❤️❤️ | 18 mei '24 |
| Tanja | Een hele dikke knuffel, heb genoten van jullie verhalen… | 16 mei '24 |
| Jeanet | Goede reis terug samen leef met jullie mee dikke knuffel… | 16 mei '24 |
| Bart | 😇❤️💋 | 16 mei '24 |
| Bart | Dikke knuffel en goed uitkijken💋💋 | 16 mei '24 |
| Ans en Wim damen | Wat er is weet ik niet ,maar ik hoop dat het wel weer… | 16 mei '24 |
| Anja | Wat jammer voor jullie. Wens jullie een goede terugreis… | 16 mei '24 |
| Marion | Dankjewel Wil. | 16 mei '24 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Ik leef mee en ik wens jullie een goede, veilige thuiskomst.… | 15 mei '24 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Relaxen en badderen lijken mij een niet al te grote,… | 14 mei '24 |
| Yolanda | Fijn toch, zo dichtbij! | 14 mei '24 |
| Yolanda | Niet slecht hoor! Ziet er mooi uit! | 14 mei '24 |
| Yolanda | Die drap is misschien het verdampings proces,om zeezout… | 14 mei '24 |
| Yolanda | Heeeeellllveeeelllll!! | 14 mei '24 |
| Yolanda | Misschien wel, je weet het maar nooit! | 14 mei '24 |
| Ans en Wim damen | Prachtige foto's! Mooi die flmingos ! Wat is… | 14 mei '24 |
| Monique | Die prijzen zijn niet normaal! En dat voor een broek… | 13 mei '24 |
| Bart | Heb jij zo'n grote kofferbak😇😇🤣 | 13 mei '24 |

- Inge: Wat een genot was het om…
- V. Geers: Welcome home 🏠
- Inge: Jammer dat jullie niet naar…
- Monique: Blij dat jullie weer veilig…
- Bart: Maar dan ook maar een klein…
Alle reacties »