Reacties
Reacties 1 - 50 van 96
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Helene | Prachtig om te kezen dat jullie samen zo hebben genoten… | 28 sep. '25 |
| Helene | Mooi😍Tim en Marc! | 28 sep. '25 |
| Monique | Leuk om "mee te reizen" en fijn dat jullie… | 28 sep. '25 |
| Arno | Alle verhalen zijn met plezier gelezen. Fijn dat het… | 28 sep. '25 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Ervaringen horen bij het leven. Mooie, dierbare ervaringen… | 28 sep. '25 |
| Marion | Jeetje wat een een geweld daar wil je niet in terecht… | 28 sep. '25 |
| Marion | De 60 is je niet aan te zien. | 28 sep. '25 |
| Tanja | Ik heb genoten van jullie verhalen en fijn dat jullie… | 28 sep. '25 |
| Tanja | Soms moet je goed kijken wie wie is 😅 Prachtig… | 27 sep. '25 |
| Aljoscha Van der Goeten | Wat een gave foto's 😁😁😁 | 27 sep. '25 |
| Hilde | Prachtig weer! Geniet ervan! | 27 sep. '25 |
| Marion | Dat wordt thuis op water en brood.😉 | 26 sep. '25 |
| Marion | Pffffff. | 26 sep. '25 |
| Marion | Prachtige foto. | 26 sep. '25 |
| Marion | Mijn twee mannen. Mooi.😘 | 26 sep. '25 |
| Marion | 😘❤️ | 26 sep. '25 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Wow, Tim mag kiezen maar als dat oranje “karretje”… | 26 sep. '25 |
| Ans en Wim damen | Goede terugreis en wat hebben jullie genoten samen… | 26 sep. '25 |
| Marion | Fijn zo een zonnetje, het maakt de dag extra speciaal.… | 25 sep. '25 |
| Marion | Mooie kleuren op de bergen | 25 sep. '25 |
| Marion | Mooi die blauwe strook in het midden. | 25 sep. '25 |
| Marion | Mooi als ansichtkaart | 25 sep. '25 |
| Marion | 🫠😘 | 25 sep. '25 |
| Marion | 🤣🤣🤣 | 25 sep. '25 |
| Marion | Wat een lange snuit. Niet mijn auto | 25 sep. '25 |
| Marion | Zo mooi om deze week daar af te mogen sluiten.😃 | 25 sep. '25 |
| Marion | Prachtig | 25 sep. '25 |
| Tanja | Super ik zag ook een bekend torentje in het water… | 25 sep. '25 |
| Hilde | Wauw! Wat prachtig en een mooi verhaal! | 25 sep. '25 |
| Ans en Wim damen | Wat jammer van het weer ! Maar als jullie zo veel… | 25 sep. '25 |
| Helene | Mooi verhaal weer met foto’s 😍zeker weten dat… | 24 sep. '25 |
| Ans en Wim damen | Wat prachtig en waardevol Vader en Zoon samen op pad… | 24 sep. '25 |
| V. Geers | GOED koud 🥶 | 24 sep. '25 |
| Marion | Lekkerrrrrrr | 24 sep. '25 |
| Marion | 💪💪💪💪💪💪💪💪💪 | 24 sep. '25 |
| Marion | Roofvogel? | 24 sep. '25 |
| Marion | SUPER.😘 | 24 sep. '25 |
| Marion | Laat het daar ook maar bij. | 24 sep. '25 |
| Marion | Vreemde snoeshaan denkt ie bij zichzelf | 24 sep. '25 |
| Marion | GAAF. | 24 sep. '25 |
| Marion | Zo een plaatje al eerder van je gezien Tim. | 24 sep. '25 |
| Monique | Fijn dat jullie samen zo genieten! | 24 sep. '25 |
| Helene | Prachtige foto’s 😍 Leuk nummerbord haha . Wat… | 24 sep. '25 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Heerlijk reisverhaal. Hou vol 🤪 | 24 sep. '25 |
| Carolien | Wat gaaf, afgelopen Augustus nog op de Timmelsjoch… | 23 sep. '25 |
| Helene | Wohhhh sportief dagje boys 🥵💪 | 23 sep. '25 |
| Marion | Happy. Mooi geregeld Tim. | 23 sep. '25 |
| Marion | Ik denk dat het bij dromen blijft.😄 | 23 sep. '25 |
| Marion | 🤣😘 | 23 sep. '25 |
| Marion | Prachtige foto. | 23 sep. '25 |
1 2 Volgende »

- Helene: Prachtig om te kezen dat…
- Helene: Mooi😍Tim en Marc!
- Monique: Leuk om "mee te reizen"…
- Arno: Alle verhalen zijn met plezier…
- Wil van der Mark-Wilmink: Ervaringen horen bij het…
Alle reacties »