Reacties
Reacties 1051 - 1100 van 1162
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Yolanda | Mooi land, natuur en zeker ook cultuur. | 28 mrt. '24 |
| Bart | Tis weer genieten elke dag of je op de achterbank… | 27 mrt. '24 |
| Bart | Sterk beesi | 27 mrt. '24 |
| Bart | Echt hé | 27 mrt. '24 |
| Bart | Dit lijkt mij ........ brandweer?? | 27 mrt. '24 |
| Bart | Brandweer?? | 27 mrt. '24 |
| Bart | 😂😂 | 27 mrt. '24 |
| Bart | Gezellig toch🥰 | 27 mrt. '24 |
| Bart | En nog beetje sluikreclame d'r bij😂😂 | 27 mrt. '24 |
| Yolanda | Zekers! | 27 mrt. '24 |
| Bart | Dat is inderdaad prachtig | 27 mrt. '24 |
| Bart | Schitterend | 27 mrt. '24 |
| Bart | 🫠🫠 | 27 mrt. '24 |
| Bart | Nou fijn om te lezen dat jullie een goeie reis hebben… | 27 mrt. '24 |
| Eric Fintelman | Cancale! Daar zijn jullie vlakbij. Heel leuk daar.… | 27 mrt. '24 |
| Marc | Hier zit een verhaal achter Monique. Mijn zus geeft… | 27 mrt. '24 |
| Marc | Het is net goed gegaan.... 😉 | 27 mrt. '24 |
| Monique | Mooie foto’s. Zal wel even wennen zijn om links… | 27 mrt. '24 |
| Aljoscha Van der Goeten | wel gaaf | 26 mrt. '24 |
| Aljoscha Van der Goeten | gewoon een paar biertjes nemen marc, kun je die de… | 26 mrt. '24 |
| Yolanda | Mooi ruig daar! | 26 mrt. '24 |
| Helene | Ohhhhh Marc zeeziek !!! Ik weet wat t is 🙈 sterkte!! | 26 mrt. '24 |
| Bart | Have 🤣fun🤢 | 26 mrt. '24 |
| Franz | Goede overtocht en have fun in Ireland | 26 mrt. '24 |
| Bart | Mooi 🤩 | 26 mrt. '24 |
| Bart | Koud Marion? | 26 mrt. '24 |
| Bart | Mooi man | 26 mrt. '24 |
| Bart | Nou vertrekken dan maar | 26 mrt. '24 |
| Bart | Ja ende roundabouts linksom hahah | 26 mrt. '24 |
| Bart | Mooie pose | 26 mrt. '24 |
| Bart | Die zijn levensgevaarlijk | 26 mrt. '24 |
| Bart | Hahaha | 26 mrt. '24 |
| Bart | Hahahahah | 26 mrt. '24 |
| Bart | Goed verhaal | 26 mrt. '24 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Jeemig wat een vroege vogel. Hoe dan: tot 07.00u is… | 26 mrt. '24 |
| Marc en Marion | Da's hoopgevend Ans, maar ik heb reistabletten… | 25 mrt. '24 |
| Ans en Wim damen | goede overtocht !! ik hoop dat de zee een beetje rustig… | 25 mrt. '24 |
| Yolanda | Mooie streek, gebouwen,huizen,foto's&blauwe… | 25 mrt. '24 |
| Arno | Prachtig verhaal!! Ik kan genieten van jullie reis… | 24 mrt. '24 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Ook al hebben jullie voorkeur v rust en natuur: St.… | 23 mrt. '24 |
| Helene | Jammer dat t weer niet zo mee zit. Maar wel mooie… | 23 mrt. '24 |
| Tanja | Hier ook hagel Vandaag 😎 | 23 mrt. '24 |
| Marc | Over zenden en ontvangen gesproken... | 23 mrt. '24 |
| Inge | Als ik de blogs lees dan hoor ik je stem in mijn hoofd… | 23 mrt. '24 |
| Inge | Heel herkenbaar maar dat is wat reizen inhoudt. Soms… | 23 mrt. '24 |
| Sandra | 😂😂 | 23 mrt. '24 |
| Marion | Hoi Wil. Het tapijt had niet onze voorkeur. Besloten… | 23 mrt. '24 |
| Wil van der Mark-Wilmink | Ik herinner mij die prachtige kathedraal. Jullie gingen… | 22 mrt. '24 |
| Bart | Babah wat een weer | 22 mrt. '24 |
| Bart | Jammer genoeg wel | 22 mrt. '24 |

- Inge: Wat een genot was het om…
- V. Geers: Welcome home 🏠
- Inge: Jammer dat jullie niet naar…
- Monique: Blij dat jullie weer veilig…
- Bart: Maar dan ook maar een klein…
Alle reacties »